Semua berkomplot hapus Hamas

>> Khamis, Januari 22, 2009

Tetapi keagungan dan kekuasaan hanya pada Allah SWT. Allah tetap menolong mereka yang menolong agama Allah. Mereka itulah Hamas.
Dalam semua tok Arab dan umat Islam ketakutan dengan kuasa besar tetapi Hamas dilimpahkan kekuatan tersembunyi bersama tentera Allah SWT berjuang mempertahankan bumi dan maruah Islam daripada hinaan Yahudi dan Amerika serta sekutunya termasuk PBB dan tok arab yang turut bersekongkol.
Tok-tok Arab ini merupakan golongan munafik lebih teruk daripada Yahudi. Mesir pemerintah mereka Hosni Mubarak sanggup bunuh orang Palestin yang mahu menyelamat diri ke negeri mereka.
Mesir juga meletup terowong-terowong binaan Palestin untuk membawa masuk barangan keperluan seperti ubat dan makanan. Terowong ini terpaksa dibina berikutan Yahudi menutup dan mengepung umat Islam Palestin di Semenanjung Gaza hampir dua tahun iaitu sejak Hamas memerintah Gaza.
Semenanjung Gaza hanya bersempadan dengan rejim haram Israel dan Mesir tetapi Mesir bertindak sama dengan negara haram Yahudi itu.
Satu lagi golongan yang berkomplot dengan Yahudi membunuh umat Islam Palestin iaitu Presidennya, Mahmod Abas.
Manusia Hosni dan Abas tidak tahu siapa da Yahudi. Apakah dia tidak tahu siapa yang bunuh Yeser Arafat? Presiden Cuba pun tahu. Kita hairan orang Islam ini dia rasa orang Yahudi baik untuk mereka.
Laporan kematian Yaser yang tidak diumumkan banyak menimbulkan tanda tanya. Inilah puak puak Yahudi diperanan oleh Mosad.
Khaled Masel hampir terbunuh oleh gerakan jahat ini yang cuba meracun beliau. Tetapi ia sempat dihidu oleh pejuang Islam dan dapat menangkat peracun tersebut. Akhirnya tawanan ini dibuat tawaran untuk membebaskan Syekh Yasin yang sahid dibom Yahudi.
Meraka lupa siapa yang bunuh Saddam Husein. Walaupun yang jatuh hukuman itu tok Arab tetapi dalang disebalik itu Yahudi kerana Saddam menggunakan senjata mengebom Yahudi.
Baiklah kamu wahai Hosni dan Abas dengan Yahudi nanti kamu akan mati dbunuh Yahudi.

0 comments:

Catat Ulasan

Jaringan

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP