Undilah PAS, Isa hanya mampu lahirkan pemuda mabuk

>> Ahad, Oktober 11, 2009

Selamat mengundi di Pilihan Raya Kecil Bagan Pinang. Undilah PAS kerana ia boleh membentuk insan terutama pemuda kearah kemuliaan.

Jarang kita dengar orang masuk PAS jadi kaki samseng, ganas dan jahat tetapi sering kita dengan orang masuk Umno jadi mabuk, samseng, pukul orang dan semua perkara yang tidak baik ada dalam Umno.

Sebab itu parti Umno bukan sebaik parti bagi membentuk insan itu kearah kemuliaan sama ada atas dunia mahupun di akhirat.

Kalau anak muda sertai PAS kita tengok ibu bapa mula suka kerana anak mereka mula sembahyang dan buat amal yang baik.

Sebaliknya ini tidak berlaku dalam Umno. Hanya keluarga yang berkepentingan menterialistik sahaja akan sentiasa mahu keluarganya bersama Umno.

Jadi fikirlah Undi Umno bermakna undi Tan Sri Isa Samad yang hanya mampu lahirkan pemuda mabuk dan ganas. Memutuskan silatulrahim, bergaduh sesama Melayu. Bergaduh kerana kepentingan diri tanpa fikir hak orang lain.

Undilah PAS, kerana daripada pengalaman lalu mereka yang sertai PAS berubah kearah kebaikan daripada dirinya yang tidak baik.

Aspek dosa pahala dan takut kepada Allah membentuk insan yang undi PAS kepada manusia mulia dan meninggalkan pekara yang dilarang. Tidak minum arak dan membuat keganasan sesama saudara sekampung dan masyarakat.

Malah banyak lagi perkara baik jika anda undi PAS. Insya Allah.

0 comments:

Catat Ulasan

Blog Archive

Jaringan

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP